• (Android) Ninja Turtles: Legends daha fazla puan kodlar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja Turtles: Legends IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha fazla puan kodlar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ninja Turtles: Legends 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bu harika bir oyun, eski kaplumbağaları seven herkes oynamalı, oyunla ilgili gerçekten tek sorun, son zamanlarda oyunu bozmayan herhangi bir olay olmaması, ancak yine de çok eğlenceli.

    oyun açılmıyor

    hikayenin 0'unu geçene kadar biraz eğlenin, sonra kıçınıza tekmeyi basacak ve ilerlemek için çok para harcamak zorunda kalacaksınız. Mikro işlemlerin tuğla duvarına çarpana kadar bu oyunu sevmem çok kötü.

    Bi kaç dakika sonra zaten oynayamıyon oyüzden çoooooooooooooooooooook kötü

    bem hayla oynamadım ama buna 5 puan verdim bence bu 5 puana uyğun olur o oğlu

    Oyun berbat bir şey ben başka oyun çıktı

    Kaplumbağalar ninjalar

    Cool eğlenceli bir cihaz var biraz kavga var havalı

    güzel oyun lar dan biri

    Bob's World - 유행하는 달리기 게임 어드벤처 gnt

    Bu ap harika çizimlere sahip harika gerçekten iyi 3d sanat ona on puan verdim ama aslında işe yaramadı bu yüzden uyumlu hale getirmem gerekiyor

    Bunu bir telefonda denedim ve yaktım. İnternet bağlantımın henüz çalışmadığını söylüyor, bağlandım. Oyunu başka nasıl indirebilir ve bu incelemeyi yazabilirim.. Bunun için her iki cihazda da 2 uygulamayı kaldırdığım için çok hayal kırıklığına uğradım.

    Şey... Oyunu seviyorum ama sevmediğim şey, oynamanın enerji gerektirmesi... Çok zaman alıyor olabilirsin ama enerjini şarj etmek için enerjini harcadın

    Bilet, enerji vs almak için reklam izledim ama görevleri tamamladıktan sonra ödüller verilmedi. Bu, yakın zamanda, 25 Kasım civarında başlıyor. Benim gibi f2p için can simidi oldukları için bırakabilirim.

    Ninja Turtles: Legends Role Playing lmzd

    Ninja Turtles: Legends ایفای نقش aqt

    İyi ama çok nadir silah sesleri saldırırken çok kötü

    Bu oldukça iyi bir oyun. Yenilecek çok fazla düşman olmasına rağmen, yine de gerçek hayatımda gördüğüm en iyi oyun. Bu oyunda tüm ninja kaplumbağalara ve diğer canavarlara saldırmaktan zevk alıyorum.

    çok iyi oyun

    oyun çalışmıyor. Bir Galaxy S10'um var ve oyun yaklaşık 3 hafta boyunca harika çalıştı. Temmuz 1019'un başlarında, oyun bana giriş yaparken sorun çıkarmaya başladı. Sunuculara bağlanılamıyor diyen bir hata aldım. Oyunu defalarca silip tekrar kurdum yine bir türlü açamadım. Daha sonra desteğe e-posta gönderdim ve bana geri döndüler ancak sorunu çözemediler. Daha sonra oyunun sorunlar yaşadığını ve hepsinin çözüldüğünü söylediler. Yine de çalışmadı.......

    3 kişilik öğrenciler çok zor mlsf

    OYUN AÇILMIYO LAN

    Harika bir oyun...Çalıştığı zaman. Gerçekte oynamaktan daha fazla indirme için beklemek için daha fazla zaman harcarsınız. Çok bağımlılık yapan ve son derece eğlenceli bir oyun ama neredeyse hiç çalışmıyor. Ekstraların fiyatları biraz fazla. Ve verileriniz bozulursa (ki bu oldukça sık olur) ve oyunu silip yeniden yüklemeniz gerekiyorsa, oyun verilerinizi kurtarabilmek için tüm öğreticiyi tekrar oynamanız gerekir, bunu atlayamazsınız. Bu oyunu tamamen silmek zorunda kalacağım, ki bu çok yazık çünkü gerçekten eğlenceli.

    Amk açılmamıyo

    oynaması eğlenceli. Onunla vakit geçirmekten gerçekten zevk alıyorum.Bununla birlikte, indirimli pop-up'lardan bıktım ve oyun çökmelerinden rahatsız oldum, çöktüğünde hiçbir şey iade edilmiyor ve bir vip oyuncusu olmak aylık netflix'ten daha pahalıya mal oluyor. şirketin bu kadar açgözlü olması çok saçma. ama oyun eğlenceli.

    Ninja Turtles: Legends ভূমিকা নিয়ে খেলা uaun

    tamam haa!! İyi oyun!! son derece eğlenceliydi ve düğme düzeninizi bağımlı kılmak biraz berbat, kullanmak için bir düğmenin en sol tarafına basmanız gerekiyor. bunun dışında iki gün oynadıktan sonra oyunu açamamak süper eğlenceli. LG Stilo 4

    Pekala, robot patronunun ne kadar imkansız olduğundan nefret ediyorum, dönüşlerinizi atlıyor, art arda 2 veya 3 dönüş alıyor 5000 canı vardı, 50. seviyedeki karakterlerle yenilmez

    Şekill


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :