• (iOS) Age of War 2 koodide tõrkepunktid

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of War 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of War 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koodide tõrkepunktid ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Age of War 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See on väga lõbus mäng, kuid rohkem mehaanikat parandaks seda mängu kindlasti palju.

    The age of war 2 on palju lahedam kui age of war1 Mulle meeldib see mäng ja palun lisage veel vanuseid nagu jääaeg, rüütliaeg ja galaktikaajastu (2090) palun tehke age of war 3 või uuendage age of war 2, palun tänulik olema.

    ma kustutasin selle mängu kogemata ja installisin selle ning ma ei saanud oma häkitud režiimi tagasi, miks?

    Uks lemmikumaid

    vaikne igav

    Päris lõbus, ei valeta

    See mäng on hämmastav, kuid ma arvan, et peaksite vanust lisama, kuna see on liiga lihtne. Peale selle on see suurepärane!!

    Aaaaa mees, see toob nii palju mälestusi tagasi, see on nii suurepärane täpselt nagu enne lahedat mängu, kas sa kavatsed teha järge, mulle meeldiks ka seda mängida

    Olen väga pettunud, et mängisin häkitud režiimis ja see ei tööta ega lase mul seda väga pettunult kasutada

    Tõesti parem kui age of war 1. mäng, asjad on nagu päriselus

    Arutelu mitme mängijaga mängu üle on vaja arendajate jaoks.

    Age of War 2 전략 erka

    Mäng on lõbus, kuid see on liiga lühike, et saaksite selle 30 minutiga lõpetada

    Age of War 2 কৌশল uav

    Suurepärane mäng, väga strateegiline. Soovitan seda väga.

    Kas ma mõtlen lihtsalt friv-mängule, mis on poodi pandud?

    See on hea, aga järgmiste tegelasteni on nii raske jõuda. Ma mõtlen, et nad on lahedad, aga nende hankimine võtab nii kaua aega ja kui sa saad need mänguraha maksva eritegelase kätte, on see osa tegelikult päris lahe, sest see pole päris elu raha ja graafika on parem, aga tegelased ei näe nii lahe välja, vana näeb parem välja ja võib-olla on vanal ka graafika natuke parem Ja tasemed maksavad palju rohkem kui vanad Muidu on seda väga lõbus mäng hankida


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :